alex disease alex disease
334
BLOG

Zrozumieć pokrętny umysł lewaka

alex disease alex disease Rozmaitości Obserwuj notkę 1
Dziwny jest ten świat. Absurd goni absurd. Wydaje ci się że coś jest niemożliwe ale okazuje się że w pokrętnym rozumowaniu pewnych ludzi znajduje uzasadnienie. Mam szacunek do wszelakiej maści dyktatorów-zamordystów, którzy mówią o tym jakby chcieli krwawo rozprawić się z opozycją. To jestem w stanie zrozumieć. Ot żądni krwi fanatycy. Likwidować ich? Pewnie. Ale nie można im odmówić szczerości. 'Kawa na ława'. Mogę też zrozumieć szalonych liberałów chcących zlikwidować podatki. Ot po prostu szaleństwo, które w końcu towarzyszy człowiekowi od zarania dziejów. Są polityczni cynicy dbający jedynie o własne interesy, kłamcy, oszuści, złodzieje. Normalka. Nie ruszają mnie już takie rzeczy. Jednak jedna rzecz mnie dziwi. Dziwi mnie postawa europejskich lewaków zwanych także socjaldemokratami (hahaha). Rozumiem gdyby jeden z drugim powiedział: owszem lubimy zamordyzm, łamanie praw człowieka i generalnie mamy w dupie demokrację. To jestem w stanie zrozumieć. Ot ządny krwi fanatyk lubujący się w totalitarnych praktykach. Ale ja tego od nich nie słyszę. Zamiast tego jest humanitaryzm, prawa człowieka, tolerancja, demokracja, terefere i popieranie Federacji Rosyjskiej gdzie nie ma ani demokracji ani poszanowania praw człowieka, że o tolerancji nie wspomnę. Co ciekawe nie dość że oni gadają te głupoty o tolerancji to wszelakie akcje gejów, feministek i innych 'humanitarnych' dziwaków mają uwiarygodnić ich postawę. Socjaliści humanitarni. Dobre sobie. Lewackie organizacje protestują przeciwko Izraelowi. Biedni ucisnieni Palestyńczycy giną od izraelskich bomb. Tak samo ochoczo lewactwo prostestowało przeciwko atakom USA na Irak. Nawet bym tych lewaków zrozumiał, ich gołębie serduszka, gdyby przy okazji nie dogadywali się cichaczem ze zbrodniarzem wojennym Putinem. Gdyby potępili zbrodniczy komunizm i odcięli się od antydemokratycznej, zamordystycznej Rosji. Ale w innym wypadku? To chyba jakaś schizofrenia albo ideologiczne przeładowanie mózgów bolszewicką propagandą. A może ktoś mi to jakoś logicznie wyjaśni? Skąd u piewców tolerancji,humanitaryzmu i poszanowania praw człowieka taka sympatia dla zbrodniczego systemu jakim okazał sie w praktyce komunizm?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości